-
Wat is het verschil tussen een audit en een intake?
Een onafhankelijke IT-audit en intake lijken qua technische aanpak en finale rapportage sterk op elkaar. Toch zijn er belangrijke verschillen.
Bij een audit heeft u nog geen beslissing genomen over uw toekomstige IT-partner. U wilt een helder en objectief technisch rapport over uw actuele situatie. Op basis van de adviezen in het auditrapport beslist u nadien in alle vrijheid over verdere acties.
Bij een intake heeft u al beslist om over te stappen naar HERGEN als toekomstige IT-partner. De intake omvat een uitgebreide technische analyse. Deze diepgaande analyse vormt voor ons een noodzakelijke voorwaarde om de samenwerking correct te starten.
-
Waarom is een audit/intake noodzakelijk?
Met een audit of intake zorgen wij voor een heldere en objectieve kijk op uw actuele IT-situatie. Alleen op die manier kunnen wij uw IT-infrastructuur maximaal optimaliseren, en optillen tot het niveau dat ons toelaat de hoge verwachtingen in te lossen. Lees er hier meer over.
-
Hoe maak ik een support ticket aan bij jullie?
Heeft u een specifieke vraag over, of een probleem met uw IT-voorzieningen? Ons ticketing systeem is een gemakkelijke én efficiënte manier om zo snel mogelijk geholpen te worden.
Het werkt als volgt:
- Stuur uw vraag of probleem naar ons e-mailadres support@hergen.be.
- Uw e-mail wordt bij ons omgezet in een support ticket, dat door ons team wordt opgevolgd.
- Een van onze collega’s zal via mail contact met u opnemen. Let er in onze verdere communicatie op dat:
- U het onderwerp van de mail niet verandert.
- U steeds ‘allen beantwoorden/reply all’ kiest. (Zo staat support@hergen.be steeds in CC.)
- Wij verzamelen dan alle informatie en de status van uw vraag/probleem op één plaats. Zo beschikt iedereen binnen ons team over de laatste stand van zaken.
Voor heel dringende gevallen, raden wij u aan om ons telefonisch te contacteren: +32 (0)11 98 82 13.
-
Mijn kmo gaat verhuizen of uitbreiden. Kunnen jullie mij ondersteunen op het vlak van IT-voorzieningen?
Bij een verhuis, nieuwbouw of verbouwingen wordt niet meteen gedacht aan de IT-voorzieningen. Het is nochtans belangrijk om rekening te houden met de nodige aansluitingen, de kwaliteit van de bekabeling, de aantallen, de geschikte locaties… Dat garandeert dat uw ruimtes ook op technisch vlak praktisch ingericht worden.
Wij helpen u met de nodige technische plannen, in samenwerking met uw (bouw)partners. Wij begeleiden u in het maken van de juiste keuzes en ontzorgen u volledig.
Contacteer ons gerust voor meer informatie.
-
Mijn medewerkers zijn niet bereikbaar tijdens het thuiswerken. Wat kan ik hieraan doen?
Er bestaan verschillende oplossingen die zorgen dat u uw medewerkers ook thuis gemakkelijk kan bereiken. Wij bekijken uw specifieke wensen op dit vlak, stellen u de nodige opties voor en helpen met de volledige implementatie en integratie.
-
Kan de algemene telefoon ook doorgeschakeld worden naar medewerkers die thuiswerken?
Ja, het is perfect mogelijk om met een goede internetverbinding het telefoonnummer van uw bedrijf te koppelen aan de smartphone of computer van uw medewerkers thuis. Lees hier meer over de mogelijkheden.
-
Hoe kan ik HERGEN het best contacteren?
U kan ons bereiken op drie manieren:
- Telefonisch: +32 (0)11 98 82 13
- Via mail: info@hergen.be
- Via het contactformulier op onze website. Klik hier.
Voor dringende vragen, raden wij u aan om ons telefonisch te contacteren.
-
Kan ik bij ad hoc-problemen bij jullie terecht?
Wanneer bedrijven plotseling met een probleem worden geconfronteerd, staan wij voor hen klaar. Wij gaan meteen op zoek naar de oorzaak en werken een goede oplossing uit op korte en lange termijn.
Zelfs indien u nog geen klant bent kijken we graag mee om uw problemen op te lossen. Contacteer ons gerust voor meer informatie.
FAQ
Een helder antwoord op de meest gestelde vragen van onze klanten.